zilwerbeam

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Maria Winge - 7 december 2013 11:37

Veckorna går så fort.

I morgon är det redan andra advent.

I eftermiddag ska vi på dalhems julfest på lekängen.

Dom bjuder på korv med bröd, glögg, saft, barnen får en godispåse.

En trevlig tillställning.


I går skrek lilla Bruno till och jag undrade såklart varför men förstod inte. Inget verkade fel på honom. Sen kom Lucas ner gapandes över att internet inte funkar. Visade sig att lilla Bruno bitit av en sladd till just internet. Vi har varit utan till nu när jag fick till det (tack och lov). Men det kan vara bra att vara utan ibland. Får annat att göra istället.


Har röjt undan lite tvätt idag och torkat golven. Ibland blir det en liten kissfläck efter Bruno som man inte märker. Därför tar jag och torkar alla golv här nere nästan varje dag.


Annars är det mest bara jobb och slit.


Ska försöka att ta mig till gymmet i morgon. Har inte varit där sen i måndags. Lånade ut bilen till Jessica i går fredag och får  tillbaka den på söndag eller måndag.


Umgås med Janne så fort jag hinner.   


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards