zilwerbeam

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Maria Winge - 8 november 2013 20:50

Har varit ett par nervösa dagar nu i veckan.

Igår torsdag hade jag en tid för blodgivning.

Hade ju aldrig lämnat blod förr så jag var ju lite nervös.

Tänkte ju att nu svimmar jag eller dyligt.

Det gick så bra så.

6 minuter ungefär så var man klar.

Shit alltså!!

Under tiden fick man fundera ut vad man ville ha i present.

Fanns lite av varje.

Jag valde vantar.

Det är ju dom tiderna nu.

Smörgås och juice efteråt.

Kanonbra ju.


Så kom idag.

Hade en tid för tatuering idag.

Har ju tatuerat mig förr men inte på det stället.

Visste ju inte hur det skulle bli heller.

Men jag blev nöjd och det är ju huvudsaken.

Synd bara att jag inte kan se den själv......

Har tyvärr ingen bild att visa just nu.


Annars är det inget nytt.

Allt är som vanligt.

Livet leker med andra ord.

Lucas kom ikväll.

Då är allt som det ska.

Men det blir lite mindre träffar med Janne.

Men det gör inget. Man längtar ju mer då efter varandra.   


// Maria   


Min nya favvolåt!


Ovido - Quiz & Flashcards